vaaaaarmt!

väst - h&m c.c, shorts - jc, ring - ginatricot, converse (min väst har nästan varit med i alla mina outfits nu på senaste tiden ^^)
Varit dålig uppdatering i helgen och igår men det har varit något hela tiden! i fredags var några tjejer och killar hemma hos Ida och grilla och hade det jätte kul. I lördags var jag och Linnea och Cornelia ute i solen hela dagen och på kvällen träffade vi några, sedan sov jag hos Linnea och orkade inte uppdatera under söndagen. Igår åkte jag till Borås efter skolan, vårat skolcafé hade fixat det så vi gick runt i affär och jag köpte ingenting. Sedan kollade vi fotboll Elfsborg-Ifk Norrköping riktigt roligt var det!. Denna veckan kommer vara en mysig vecka vi har elevens val så vi går inte i skolan vi cyklar runt, och på torsdag ska vi cykla 5 mil till Varberg och tälta där skit mysigt!. Nu ska jag nog ut i solen, take care!

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

fiint!!

2011-05-12 @ 17:45:41
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0