count on me forever

bustier - h&m , skjorta utan ärmar - ginatricot , byxor - h&m , ring - ginatricot
Haft det bra i helgen mysigt på valborg. Har blivit sämre väder nu dom senaste dagarna målningt och lite kallare en vanligt fast jag ska väl inte klaga hörde att det snöade i Stockholm. Måste plugga matte nu kommer nog upp ett inlägg senare. Och förresten jag är värsta ledsen typ deppig för jag har kollat klart på o.c nu och jag vill inte att det ska vara slut en av dom bästa serierna helt klart kommer sakna det!

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Nu är vinnaren av Veckans blogg utsedd, kika in och kolla om det blev du! :D kram!



Gillar din blogg förrsten!

2011-05-03 @ 17:06:34
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0