i can feel it in the air

kavaj-h&m, linne-lindex, shorts-jc, armband-gammalt, converse
Kvällens outfit. det är verkligen sommar ute nu och jag älskar det. Har haft jätte mycket problem med mitt öra idag i eftermiddags låg jag och skrek så vi ringde vårdcentralen och då sa dom att jag skulle ta alvedon och ipren samtidigt och då funkade det så jag ska köra på det ett tag. Nu ska jag ner till fotbollsplanen med lite vänner och äta pizza. later
Och förresten vad är det ni inte gillar med min blogg? kommentera det nu i så fall om ni vill ha ändringar.

Kommentarer
Postat av: Tess

ja de är skit fint :)!

2011-06-04 @ 19:45:31
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite för mycket outfits ;) kan du inte lägga upp lite mera random bilder? :) <3

2011-06-05 @ 10:24:45
Postat av: Anonym

Det är nästan bara outfit bilder i bloggen (inget fel på dom, verkligen inte, så fortsätt gärna med dom) men kan du inte lägga upp annat oxå? t.ex. förut var väl detta en fotoblogg, har du slutat fota? När du lägger ut outfit bilder, kan du inte ta bilder där man ser ditt ansikte oxå? Du är så söt. Jag har nog inget speciell att "klaga" på mer. Gillar din blogg och läser den ofta. Ha det bra!

2011-06-05 @ 14:01:34
Postat av: Josefin

Galet fint!

2011-06-11 @ 17:22:36
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0