sucks

skriver typ bara ibland nu för tiden , har aldrig tid det blir minst uppdatering på helgerna.
Denna helgen har jag inte haft tid.

fredag:
Eftermiddag med linnea. Match på kvällen 1-1 blev det. Kom hem vid tio och var svin trött så la mig och somna.

lördag:
Skulle blivit tält med daniella linnea cornelia & fanny ensamma hos linnea. Men det var långt ifrån som det skulle vart. Det gick inte att tälta av olika andledningar. Så jag spenderade eftermiddagen med linnea och cornelia , vi sola och hoppade studsmatta med vattenspridan under , härligt! sedan åt cornelia hos mig och vi satt och fundera på om vi skulle sticka till fanny där linnea skulle vara under kvällen men cornelia mådde inte bra så hon stack hem. Jag skulle sticka till fanny men sen fick jag reda på att linnea hade svin ont i huvudet och hade spytt så hon låg hemma. Så kvällen slutade till slut med att jag stack till fanny där linneas familj och en till familj var sen sov jag där mysig kväll.

söndag: Vakna vid elva hos fanny, gick upp åt frukost och fixa oss. Sen låg vi nere vid datorn. Men sen kom fannys föreldrar hem med mcdonalds så vi åt. Sen gick vi ut i det as härliga vädret sol och super värme, vi sola på fannys studsmatta och snacka. Vid fyra hängde jag med fanny till hennes mormor i glommen och åt äppelpaj , vi var vid stranden och fotade fannys lillebror vincent. Sedan kom jag hem vid 6 någon gång har hunnit plugga duscha fixa och lyssna på musik ofc. Nu ska jag sova ha d
kan inte visa bilderna från idag nu eftersom jag måste låna något speciellt av linnea så jag kan få in bilderna på datorn

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Var gärna med och tävla om ett presentkort på Guldfynd till ett värde av 1000 kr :) Gå in här: http://mikaelafranzen.blogg.se/2010/may/tavling-i-sammarbete-med-bloglovin-guldfyn-1.html

2010-05-23 @ 22:00:20
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0