godmorgon

hoppas ni sovit gått det har iaf jag. Sov hos linnea inatt och hon hade tydligen inte sovit så gott för jag hade uppnat fönstret någon gång i natt för ni anar inte hur varmt det var och det var omöjligt att sova i den värmen men linnea hade tydligen vaknat i morse av att hon frös men då hade jag redan varit uppe och stängt fönstret. Var i halmstad med cornelia igår vi åkte dit med tåg efter skolan köpte inte så mycket ens blev så besviken när dom as fina shortsen från monki inte passade men jag kan fota det senare såkommer det upp. Jag och cornelia kom ner till halmstad vid 3 och då fick vi fråga lite efter vägen men vi hittade till stan, vi gick i affärer till kvart i 6 kanske då satte vi oss på donken och åt. Sen var jag hemma vid åtta. Då mötte jag upp linnea så var vid brasan och träffa lite folk mysig kväll och dag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0