-

hej. förutom seg uppdatering har det varit två underbara dagar, igår var det 28 grader och sol först var det orientering i skolan vi slutade vid halv ett typ sen så var det vatten krig med fanny cornelia & linnea sedan blev det lite volleyboll. Idag var det ingen sol men det var 20 grader typ. Hade ont i huvudet hela dan idag och det blev ju inte bättre när jag cyklade hem och det var as varmt. Men jag tog en huvudverkstablett och det gick över då stack jag till linnea med cornelia och lina även där blev det lite vatten krig & volleyboll. Fan vad jag har tatt vara på om här dagarna så jävla tur för nästa vecka ska temperaturen gå ner och det ska regna fan med.

Nu blir det fotbolls träning , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0