sunshine.

Fredag äntligen.
Ingen jobbig dag is kolan inte fredagar är lugna. Hade förväntat mig att ta hem hyllan idag från träslöjden så skulle den lackas och torka i 6 timmar. Jag och daniella cykla hem till henne efter skolan och bakade lite kladdmuffins blev det och dom blev kladdiga. Sen var det så jäkla fint väder ute och fruktansvärt varmt varmast i år ! så vi gick ut och tog kort jag var i skjorta och sen linne och frös inte ett dugg så himla härligt slänger upp några bilder sen. Sen stack jag hem vid sex men när jag var hemma kom jag på att jag hade glömt data väskan så då fick jag cykla tillbaka såklart så hade jag träningsvärk i låren med great. Nu ska daniella skicka bilderna till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0