så får väl jag uppdatera också..

hej tionde mars idag iaf någon har missat detta ^^
Skola idag som vanligt hände inget speciellt faktiskt.
Cyklade idag det var inte kallt idag alls det känns som det börjar
bli vår nu på riktigt. Sen plugga jag lite bara och sen cyklade jag vidare
till linnea vi kollade på filmen som var i söndags hon hade spelat in den
wallander - mastermind det var den bästa wallandern jag någonsin sett
så jag tycker att ni ska se den om ni inte sett den. Vi kollade på andraavenyn
också det var bra. Imorgon blir det inspelning på våran film i svenskan äntligen
vi har komedi och den är rätt rolig faktiskt. Ikväll tänkte jag kolla på drömmen om italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0