regn & dimma

Fuck så tråkigt väder.
Linnea sov ju här igår natt det var riktigt kul vi åt godis och så pratade
vi lite på skype. Sen så pratade vi lite om oss när vi var små hahha jag skrattade så mycket så jag svettades när linnea berättade om när jag kissade i min papperskorg på mitt rum jag var saiko. Ikväll är det bara jag inte sådär kul har precis ätit tacos ska nog se på körslaget ikv men det kanske finns nått bättre?
Imorgon blir det bingolotto med laget ska upp till göteborg , åker vid kvart i fyra i mån
skriver om vilken kanal och vilken tid imorgon så ni får inte missa oss !
säger grattis till cornelia som blir fjorton idag.

Kommentarer
Postat av: cornelia

tack igen älskling<3

2010-03-20 @ 20:17:45
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Abbe

Jag hatar också oväder :((

2010-03-20 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0