Orka

fick en as omogen kommnetar nyss man börjar ju undra om dom är småbarn haha. Har pluggat lite nu och gjorde precis zebra naglar dom blev inte så bra det var ganska svårt med ränderna. Ikv blir det träning det är jag sugen på hoppas min huvudvärk går över så blir det nog bra. Imorgon är det helg så jäkla bra ! ska nog upp till varberg tror jag men jag vet inte säkert än sen på söndag är det cup kanon. Vill läsa liite på min bok nu tror jag ska göra det den är så jäkla bra så man kan nästan inte sluta. Här är grejerna jag köpte på gekås igår bla boken.



bok
två nagelack
strumpbyxor
hårspännen
och ett vanligt rosa usb minne.

Kommentarer
Postat av: tilde

:) jag älskar din blogg!

2010-03-04 @ 20:43:00
Postat av: adian och josef

vi bangar inte trekant:)

2010-03-05 @ 10:50:48
Postat av: Dina fans

Du är bäst lisa fan asså! omg ffs

2010-03-05 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0