kände att jag behövde skriva

När du inte svarar mig får jag ont i magen och undrar om jag skrivit något fel.
Det är ingen som har sagt det du sagt till mig någonsin dom två senaste veckorna har
jag varit lycklig underbart lycklig. Jag blir avundsjuk på saker o ting. Jag vet inte vad du vill
men det du skriver till mig skriver du inte till andra men jag vet inte hur jag ska ta det jag vet
ju inte exakt vad du menar men jag blir varm som en sol av det du skriver. Jag skulle nog vilja
vara din men någonstans där inne finns en osäkerhet men det är nog bara för att jag inte är van
jag är inte van av att känna mig speciell jag är inte van av att någon säger så till mig, att jag är först.
I dina ord verkar jag vara någon som jag aldrig trott att jag är.
jag har bara varit den som alltid är avundsjuk på alla andra när det gäller sånt.
Du är underbar så jävla underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0