hitta eget ?

hej. Blev lite sur här nyss men det spelar ingen roll. Nu sitetr jag här på min svenska lektion och idag skulle vi egentligen börjat spela in våran film idag men två personer saknas så vi får väl bara sitta här för vi har inget annat att göra niceee ! Vid halv 3 går bussen till gekås så vi får typ springa dit för vi slutar tjugo över två men vi får nog gå lite tidigare. Jag ska nog kolla på andra avenyn nu med dannie det har varit efterlängtat och nu har det börjat igen.
fanny på bild. Me fotograf

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: om du kollar noga så ser du att det inte är samma bild. Min är svartvit och utan text på sidan, antar att du har den andra som är mer sepia. Så nej, bilden är inte från din blogg. ;)

2010-03-03 @ 14:07:33
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Frida

tack sötnos, ja visst :)

2010-03-03 @ 14:56:55
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0