hej

Jag har inget att skriva egentligen men tänkte bara berätta varför jag suger på att blogga ska bara ta min dag först: Vi slutade två då cyklade jag hem i det fina vädret så himla härligt men nu har man fått höra att det ska komma snö på torsdag och om dte gör det vet jag inte var jag ska ta vägen. Sen åt jag lite och sen iväg på fotboll det var inte farligt alls som jag skrev han snackade bara lugnt och sen blev det 20 min spel. Nu lyssnar jag på musik och ser om något blir bättre.
Jag bloggar dåligt nu för jag mår inte bra
jag är ledsen osv jag önskade att det var som jag trodde
men man får inte alltid det man vill och den här saken var verkligen något
jag ville jag ville va med dig.



Kommentarer
Postat av: cornelia

lisa hjärtat....<3

2010-03-09 @ 20:29:37
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: idamöller

jag finns alltid här lisa, det hoppas jag att du vet <3

2010-03-14 @ 12:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0