bloggar dåligt

Hej. Kom hem vid 3 idag då drack jag en smoothie sen gick jag direkt till linnea riktigt skönt att träffa henne. I varberg blev det lite saker är nöjd. Imorgon skulle det varit cup men vi hade två lag från vinberg och det är bara ett av dom som ska spela och jag är inte med i det behöver ändå plugga i morgon så. Jag vill ha chips som fan och dipp jag dör så himla sugen vill inte ha godis vill ha chips shit!. Ikväll blir det melodifestivalen här hemma inte det roligaste som kan hända men det var mysigt i varberg idag så allt kan ju inte vara roligt ;). Sen fick jag två fina presenter av linnea också.

jeans
tröja
skinnjacka + schal
skärp

Kommentarer
Postat av: elin

sv; hihi..!



fina kläder :))) <3

2010-03-06 @ 21:21:13
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: cornelia

asfina kläder!<3

2010-03-07 @ 15:09:10
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0