äntligen

Cornelias pappa var snäll och körde mig till vinberg där jag sprang in och hämtade mina nycklar sen körde han hem mig. Nu har jag tatt min varma dusch och jag är enormt trött och hungrig JAG VILL SOVA ska lägga mig tidigt ikväll. Jag ska kolla på glosorna lite nu sen får det räcka för idag för jag orkar inte. Längtar riktigt mycket tills snön har smällt då måste det vara vår alltså men som tur är så ser man ju gräset på flera ställen iaf så det har redan smällt mycket. Efter glosorna ska jag göra ett collage tills maten blir färdig. Dessa måste jag ha !

Kommentarer
Postat av: emma

sv: nu följer jag dig.

2010-03-02 @ 20:34:27
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: idamöller

SJUKT FINA :O

var finns dom ? <3

2010-03-06 @ 01:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0