19onde mars , fredag

hello.
äntligen helg eller själva veckan i skolan har ju inte varit särskilt lång när vi hade studiedag i måndags.
Slutade tjugo över två idag då cykla jag och ebba ner till stan köpte bara en foundation men det var bara därför jag skulle dit så hade jag så tur också så det fanns en kvar. Gick in på telia en snabbis sen skulle kolla efter hörlurar men dom fanns inte lite synd det var ju dom där jag hörlurarna jag la upp här jag skrev ju att dom fanns i berlin som närmst enligt den sidan då men elina sa att hon hade hittat dom på telia så jag gick dit och kolla. Ska träffa linnea sen hon var skit trött nu så jag går till henne sen.
lille vincent 3år och posar som abbe

Kommentarer
Postat av: fannynowicki

vincent e 4 ;)

2010-03-20 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0