15 mars

Hej !
kvällen och natten var otroligt bra det bara slutade med att ida och fanny började spy sen efter en stund mådde dom bra haha. Vi sov ute i idas mammas blomsterbod på madrasser riktigt mysigt. Jag sov på linneas jätte stora madrass den är överskön. Jag somnade halv fyra och vaknade halv nio sen låg jag och halv sov till kvart över tio sen började jag och linnea med kuddkrig haha.

Nu är jag riktigt trött vill sova för jag sov ju inte så mycket i natt antligen ska jag lägga mig och kolla på tv nu och plugga pyttelite sen eller så ska jag plugga lite nu och sen vila jag vet inte vilket som e bäst. Bilderna från igår kommer sen det lovar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0