1 mars

Idag för första gången på länge känns det riktigt skönt att det är måndag början på en vecka..
Jag vill ha tid på mig den här veckan. Jag har fått två nya prenumeranter härligt ! Imorgon är det träning
längtar riktigt mycket så vi kan få reda på lagen till oskarströms cupen nu på söndag. I kväll blir det familjen
annorlunda wetterholm i tyskland hhahah det ska bli roligt att se på. På söndag kommer även linnea hem och jag
saknar henne för mycket nu har skrattat för lite nu när hon är borta. Jag saknar pengar just nu äger inga typ skulle
behöva till på onsdag gekås med cornelia och dannii då så jag får väl pengar av pappi då.
Leona Lewis- I got you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0