nu är jag tillbaka

Hej ,igår skulle jag faktiskt uppdaterat innan jag stack i väg till fotbolls träningen men det glömde jag helt och hållet bort, det blev lite stressigt ett tag där igår satt och beställde några grejer från h&m och sen var jag och pappa tvungna att åka iväg för vi skulle köpa engångsgrill, för efter fotbollen grillade vi lite hamburgare och så hos ida det var riktigt mysigt för sedan när det hade slutat regna satt vi där i mörkret och åt sedan tältade vi under hennes bok med en stor presening över tält så det regnade inte in det var jag elina ida cornelia & daniella.

Sov lite dåligt det märks nu är helt död!. Det är helt otroligt vad det regnade igår kväll eller vad det har regnat över huvudtaget dessa dagar det bara öser ner hela tiden det är inte kul det är en liten bit kvar på sommaren så nu är får solen komma. Hade med mig kameran igår men glömde att fota när vi grillade och så sen regnade det ju nästan hela tiden, synd.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen skrubbade hela kroppen sedan
smörjade jag mig osv sedan la jag på en ansiktsmask och målade tånaglarna rosa
det var otroligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0