inlägginlägg

hej, bloggade ingenting igår såg jag nu trodde iaf att det va ett inlägg. Igår var det en till underbar dag på stranden med cornelia linnea och daniella massa bad och sol. Sen på kvällen hjälpte jag fanny att passa hennes små syskon bara mysigt . Idag var det inte lika bra väder det öset ner i förmiddags och åskade jag prata med ida på skype så bestämde vi att vi skulle se vem som kom först in efter sprungit ett varv runt huset i bikini ida vann haha. Nu börjar det spricka upp det är 26 grader och solen skiner faktiskt det passar ju bra för ikväll blir det tältning med ida linnea och fanny det kommer bli riktigt kul men innan det blir det fotbolls träning. Nu måste jag städa mitt rum puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0