halmstad city.

Igår kväll cyklade linnea hem och daniella sov hos mig efter filmen vi fick cykla för livet hem till henne när det blixtrade och åska det var äckligt. Vi sov på min altan för det var typ 40 grader på mitt rum , vi vaknade klockan 6 och gick in och sov till halv elva. Vid ett tiden stack vi till halmstad med ida och linnea och shoppa det blev ju inte så mycket shopping men kul vare iaf. Nu ikväll har jag bara tränat fotboll sen händer det inget mer idag.
fick iaf med mig ett par mjukisbyxor(skit gosiga) och en sololja
mjukisbyxor 149, på cubus
kokosolja 75, på cubus


Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack lisa <3

2010-07-13 @ 22:31:36
URL: http://idamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0