ett tag sen!

hej
min blogg är tråkig nu , måste göra något åt det!
jag bloggar alldeles för lite och har inga roliga bilder att visa heller måste få insperation
innan min blogg dör ut.

I måndags var jag på gekås med fanny & cornelia det var riktigt kul efter vi hade vart där inne gick vi till en
sjö och badade och solade sen tog vi bussen hem så snackade vi lite om kvällen, vi sov hos fanny sen.
I går var jag på stranden med dom två tjejerna och där träffade vi linnea med, på kvällen åkte jag och cornelia runt på inlines sen träffade vi daniella och snackade lite. Idag var det super varmt ville åka till stranden egentligen men det var ingen som kunde så jag stack till stan med mamma istället köpte äntligen ett par inlines riktigt skönt!. Ska bli mer uppdatering och bilder ska iaf försöka. Kommer upp ett inlägg snart med sakerna jag köpte på gekås ..
hörs snart

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack så mkt :D <4

2010-07-28 @ 20:07:27
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mikaela

Härligt! Jodå bara bra :D

2010-07-28 @ 22:30:19
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0