en ren hetta.

Hej allihopa.
Igår trodde jag min kväll skulle vara den sämsta någonsin jag satt på mitt rum i 40 graders värme
och vämtade på att någon skulle vara lite rolig på skype eller något men det var helt dött. Efter ett långt
diskuterande räddade linnea och fanny mig med tältning, det var riktigt mysigt massa flum. Vi somna runt
halv två och jag och fanny vaknde klockan halv tio och linnea sov längre.

Sen har jag legat på starnden hela dagen kom dit vid tolv och åkte hem vid tre nu är jag skit trött ska nog stänga ner datorn och sova .

Fotbolls VM ikväll med FINAL ska inte missa detta! Tror och hoppas att spanien vinner egentligen hejar jag inte på någon av dom, hejade på ghana blev skit sur när dom åkte ut dom var bäst .


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hejar på Holland :)

2010-07-11 @ 20:35:41
URL: http://knasida.blogg.se/
Postat av: m o l l i e - fotoblogg.

vänstra bilden är ju Portugal? ;)

2010-07-12 @ 18:16:35
URL: http://molliesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0