a wonderful day

riktigt varmt har det varmt idag och den varmaste dagen på stranden hitils det var till och med jätte varm i vattnet 23 grader så daniella linnea och jag bada skit länge. köpte en svin god baugette fick välja själv vad jag ville ha i så jag tog lite kyckling och massa gott! jag är faktiskt fortfarande mätt sen den. Nu ska jag dra mig upp från sängen och plocka iordning på mitt rum. Ikväll blir det grillning och sedan lite film med daniella och linnea. see you later i hope

bild från igår kväll

Kommentarer
Postat av: elinlarsson

Hej på dig :)

Riktigt Fin blogg! Det är så att jag har frågestund på min blogg och skulle bli otroligt glad om du har tid att klicka in och skriva en fråga.

Hade varit jätte snällt :))

Ha en underbart bra dag ! ♥

2010-07-13 @ 17:39:25
URL: http://elinsofialarsson.devote.se
Postat av: Diimans

Fin bild:)

2010-07-17 @ 18:09:53
URL: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0