vem vill du ha? , visa det !

godmorgon eller får väl säga godmiddag istället. Vaknade kvart över 8 idag då kändes det som min kropp skulle rammla ihop så då gick jag och la mig igen och somnade om och när jag vaknade var klockan halv 11. Mamma gjorde frukost till mig, det är så dkönt med lov. Nu ligger jag isängen har gjort det hela morgonen så jag ska kliva upp nu och göra mig iordning. Jag vill att cornelia ska komma hem från sin farmor. Jag känner verkligen för att åka pulka nu när det är så soligt och fint. Idag blir det inget klittebad det var lite synd för jag ville bada och det var ett tag sedan. En så länge har jag inte gjort super mycket på det här sportlvet hoppas det kan bli lite roligare i helgen i förr går var det en super rolig kväll me cornelia och bilderna vi tog kommer upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0