trött

Nu är klockan åtta får se vad det är för program på tv programmen börjar ju vid den här tiden. Förövrigt är jag lite små trött nu och jag vet inte om jag ska till fanny ikväll just nu vet jag inet om jag känner för det kanske bara vill vara hemma. Vi ska iaf försöka få tag på ida jag och fanny så får vi se hur det blir. Jag saknar andra avenyn nu när det tagit en paus från os det kommer ju tillbaka om nån vecka så det är bara att vänta. Imorgon är jag osäker på hur det blir hade tänkt åka till klittebadet med lina och ida men det går kanske inte för ida visste inte om hon kunde. Nog med babbel. En riktigt fin bild.

Kommentarer
Postat av: lina

de blir inte imon :/ <3

2010-02-23 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0