slö dag

Vad kan man göra med en sån här dag när man är så trött som jag är ? jag har pluggat nu i en timme eller sådär sitter fortfarande hemma hos daniella och hon är lika trött som jag. Det änns lite jobbigt jag lär mig kanske inte så mycket idag så det är ingen ide att plugga.. Imorgon börjar skolan det här lovet har varit bra och jag längtar redan till nästa. Som tur är börjar jag nio imorgon så det blir ju sov morgon. Jag funderar påå en frågestund det har jag gjort i några dagar jag vill svara på era frågor om ni har några frågor. Nu ligger vi och kollar på spårlöst som går i repris. Skriver mer ikväll när jag förhoppningvis är piggare.

Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: lugnt älskling, ♥

2010-02-28 @ 16:29:50
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Linnéa Isabelle Photo

Okej! :)

Jag har lagt till dig också.

2010-02-28 @ 18:48:48
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0