SKOLAA

hej på er sovit gott det har ialf jag var lite trött när jag vaknade men jag åt två rostade mackor och drack ett glas mjölk och då blev man allt lite piggare.
Nu sitter man uppe i h huset med elina jag lyssnar på musik och skriver här jag behöver komma in på glosor.eu men den sidan har typ crashat (stavning) så man kommer inte in alla här inne har typ provat men det går icke så jag kan inte skriva in engelska gloserna så det suger nu vet jag inte vad jag ska jobab med har med matte boken också men jag kan inte jobba för då jobbar jag före linnea och vi jobbar tillsammans så det går inte heller. 

När jag kommer hem ska jag troligtvis åka med mamma till stan för jag behöver fotbolls skor med dubbar mina var för små och vi ska börja träna i stallet på torsdagar så det måste jag ha men frågan är om jag vågar köpa dom nu för dom kanske blir försmå till sommarn då jag får köpa nya igen? AJA måste jobba nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0