otur har jag med

fan mamma kom halv 6 då åkte vi in till stan såg elina på telia men hann inte gå in och hälsa vi hade mycket brottom. Sen när vi kom in på intersport så var det ingen fara för det var många andra där också.
Men vi frågade ialf efter grusskor som jag måste ha så mätte han min fot sa att jag behövde 36
så skulle han leta upp den emn så fanns det bara 40 32 & 33 så det var kört och han visste inte om dom skulle
få hem mer i dom storlekarna. Vi hann aldrig åka till team sportia får göra det i morgon men jag kommer säkert
inte hitta några där för den affären här suger hårt man hittar inget där dom har verkligen inget värta dåliga affären
om jag skulle få sätta omdöme hade det varit 2/10 den får en tvåa för själva affären inuti är fin haha.
fick med mig en osig fleece som tur va min var för liten typ så jag ska ha den när vi tränar istallet den var tjock och mysig så de var tur =)
Idag fyller min kusin hanna år så grattis till henne vet faktiskt inte om jag orkar följa med till dom ikväll vad ska jga sitta och glo där för men mamma ville att jag skulle följa med så jag får helt enkelt se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0