osäker

Har plugagt nu sen jag sa att jag skulle plugga eller skrev inlägget då var klockan tjugo över 3 nu är hon 6 snart
måst eskynda mig lite så hinner inte skriva så mycket. Jag åt nyss fruktsallad och mackor, jag lärde mig inte så jätte mycket bara några texter och lite glosor så jag känner mig lite osäker men det är ju ganska långt kvar till provet så jag kan nog vara lugn enligt pappa ialf. Evelina kommer och hämtar mig kvartöver 6 ska träna fotboll så jag ska strax byta om och fylla på saft och grejer. Imorgon blir det förhoppningsvis stan med cornelia om det inte är snöstorm usch!
Slutar tjugo i tolv imorgon riktigt skönt, men om jag och cornelia ska till stan får jag vänta på henne till tjugo över två kanske kan hjälpa henne lite i syslöjden jag har ju trä så dte är därför jag slutar tidigt för våran lärare är inte där. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0