orkar inte

bloggar dåligt men det är enbart för en sak folk som förstör och jag kan inte göra något åt det , fattar inte hur det kan vara så kul att förstöra för någon hela tiden.

Igår blev det riktigt bra friendsdag i skolan med massa aktiviteter plus att vi slutade ett det var riktigt skönt. Efter skolan åkte jag och tjejerna till varberg för att shoppa det var riktigt mysigt fick med mig hem en skjorta och ett par jeans ville haft en tröja men den passade inte. Vi fikade också på ett jätte mysigt cafe´. Sen kom vi hem vi halv sex ungefär då åkte jag med pappa och fixade present till mamma som fyller idag så lite senare kommer släkten och ikväll blir det cornelia och linnea.
Nu ska jag gå och göra mig iordning hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0