nu funkar det !

hej försökte blogga igår kväll men det tog evigheter att ens komma in på blogg.se
sen så skulle jag ju ladda upp bilder och det tog en evighet det också , men jag väntade
sen när bilderna var på plats så gick det inte att ladda upp inlägget då försökte jag med de 3 gånger men det
stod samma att det var fel. Nu har jag vaknat och ligger och kollar på disneychannel (a) ska snart gå och rosta
några mackor med mycket smör det är så himla gott. Sen efter det blir det lite plugg men inte mycket det är ju
trots allt lov. Här kommer 3 bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: cornelia

hej, om du ser detta så vet inte jag när vi kommer hem men typ vid 4 men jag ringer dig ändå så kan vi ju bestämma. men jag tänkte bara om det blir försent så att inte hela din dag går bort på att vänta på mig så du kan hitta på något annat så länge så ringer jag sen,<3

2010-02-22 @ 12:25:43
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Viikiiee

Fin blogg ;]

2010-02-22 @ 18:33:32
URL: http://viikiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0