nu bloggar jag

Vanlig dag is kolan idag vi började dagen med läsing efter det hade vi ett litet test/diagnos men vi gjorde den typ tillsammans så det var inte svårt och svenskan var kul. Direkt efter skolan kom pappa och hämta oss tur det för det snöade som fan och det gör det fortfarande ska typ komma en meter i helgen suck. Men när pappa kom och hämtade mig och cornelia så hängde ebba med för vi alla skulle till stan, ebba var med oss i fem min sen skulle hon ta en buss till en kompis. Det var mycket mysigt i stan köpte en t-shirt och ett par lackleggings , det dyker nog upp här på bloggen snart sitter hemma hos cornelia nu och har inte grejerna här lämna kvar dom ibilen. Ikväll så går jag och cornelia till linna det blir nog mys bara.
Det blev ett halvlångt och ganska tråkigt inlägg men vi hörs senare istället! , babe are you down down down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0