mer snö?

Å man blir på så dåligt humör av det här vädret bort med all snö nu. Vaknade för en stund sen och ser att det fortfarande snöade. Idag tänkte jag plugga har två prov samma vecka och det är rätt mycket man ska kunna dessutom får jag passa på att plugga idag för ebba ska ha tillbaka tyska boken imorgon jag lånade ju den av henne för min är borta. Kvällen igår var grym, kastade snöbollar på linas grannars ruta och träffa haha. Ikväll skulle vi haft tjejkväll hos lina men det blir inte så så jag får försöka hitta på något roligt ikväll eftersom jag kommer spendera dagen med att plugga. En sak till nu är det äntligen lov också så jäkla skönt. SES

Kommentarer
Postat av: lina

så jävla kul igår!

älskar er!

<3

2010-02-20 @ 11:05:13
Postat av: cornelia

sjuktjävla kul asså! :)

älskar er tjejer! <3

2010-02-20 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0