kväll hos cornelia !

Kom hem vid tio pappa var snäll och mötte mig och han ville inte gå senare
så det fick gå. Nu är jag väldigt trött och är riktigt sugen på att sova och vakna imorgon
och veta att jag inte behöver plugga eller nått sådant ska nog alldeles strax tvätta bort mitt smink
och borsta min tänder. Jag och cornelia underhållde oss med våra datorer jag ville ändra lite i min blogg
så det gjorde hon nu är jag nöjd med den. Imorgon ska jag träffa daniella och det var ett tagsen sist så
det blir nog kul. Just nu är det bara jag och ..         , jag har inte tagit bilden försökte ta men det gick inte ;)

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: woho, high five! ;)

jättesöt header du har!

2010-02-26 @ 23:17:10
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0