ice cream

kom hem från skolan halv tre under och nu är klockan 4 under den tiden har jag suttit och pysslat med min dator det var riktigt rolig efter dte gjorde jag tyska läxan det tog högst två minuter! den var väldigt lätt, på dom här tre dagarna har vi fått två läxer av awara så hade vi ett glosförhör i måndags men jag ska inte klaga läxorna var jätte lätta men idag fick vi läxa för vi hann inte göra klart det på lektionen för hon var sen det e ju hennes fel.
Nu ska jag plugga lite till på no:n det var inte så svårt som jag trodde så det här ska nog gå bra. På no:n i skolan idag lyckades jag med min läsk tyckte jag det var många som fick mycket äckligare jag tyckte om min men den var väldigt sur. Nu ska jag plugga och äta mer på min glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0