i will try to i die

Hej igen !
har vart hos cornelia fram till halv sju då fick jag åka på linas pakethållare hela vägen hem
och det är jag glad för , det är verkligen kallt ute det känns som om det bara blir kallare tråkigt nog.
Nu är det spotify som gäller ska lyssna på darin nu han är så söt. För övrigt har jag byggt upp en liten myshörna
sitter på ettt tjockt överkast mjukt och skönt, sen har jag kuddar omkring mig. Ska strax gå hämta lite glass
med cola sås och vara social på skype snackar med adrian nu. Tycker att min blogg har blivit lite roligare , jag försöker
iaf jag vet inte riktigt hur jag ska göra men det har ju blivit bra nu och så kommer det snart in en ny design här.
KRAM

Kommentarer
Postat av: cornelia

din sjal är här, ♥

2010-02-21 @ 22:31:41
Postat av: cornelia

din sjal är här, ♥

2010-02-21 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0