hemma ifrån lina

Kom hem precis pappa hämtade mig. Vi var ute och lekte i snön ibland kan det faktiskt vara riktigt kul som den här gången jag rammla hela tiden för på linas baksida var det typ flera cm snö hela mina ben täcktes nästan. Nu väntar jag på mat tacogratäng mums så jag kan ju passa på och blogga lite , även om jag inte har så mycket att säga. Ikväll ska jag nog träffa cornelia och lina vi ska vara hos cornelia och kolla melodifestivalen. Men nyss när jag pratade med pappa så sa han typ nej och att han tyckte jag skulle vara hemma nu, men det hindrar inte mig nej men jag får faktiskt se för det är ju snöstorm ute. <3

Kommentarer
Postat av: Kovacevic

tack :)

jag lägger till dig!

härlig blogg!

2010-02-20 @ 19:32:33
URL: http://ellenemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0