helt slut

Jag är jätte trött kom precis in har varit ute hela kvällen. Det var jag cornelia fidde nicklas och gabba. Vi körde mörkgömme och andra saker ibland får man ha så roligt(y). Nu funderar jag på att göra mig iordning eller jag ska det sen får jag säga hejdå till lina och ida eftersom jag pratar med dom på skype. Imorgon kommer elina hit det blir mycket mysigt så det blir nog bra om jag gårr och lägger mig nu så är jag utvilad till imorgon.
Jag har fortfarande inte hitta min kamera det är läskigt hade den senast i morse vet var jag hade den och så har inte haft den ute eller något har vart hemma hela dagen och jag har letat precis överallt i huset det skrämemr mig faktiskt måste hitta den till imorgon. Sweet dreams and sleep well ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0