helt sjukt

det sjukaste hände mig imorse jag var liv rädd svettades fast i mitt golv.
Såhär var det jag låg i min säng och började höra hemska ljud och tänkte jag inbillar mig
men det fortsatte bara hela tiden, blev livrädd. Ingen var inne på skype men sen logga ida in
då skrev jag till henne och berätta och hon sa att jag skulle lägga mig under sängen det gjorde jag
också låg där i en halvtimme som fast klistrad i golvet vågade inte röra en fena.
Det en jag kunde tänka på var om jag skulle ringa någon tänk om jag dör vad jag skulle säga om det
kom in någon på  mitt rum det var hemskt. Sen gick jag upp och ut där ljuden kom ifrån sen tog jag
telefonen och ringde cornelia fick pratat med henne och lugnat ner mig.
Nu ska jag kolla på engelska glosorna sen ska jag fixa mig och sen göra lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0