;(

Nu åker linnea ifrån mig till thailand till värmen jag kommer sakna henne riktigt mycket jag vet att
jag saknar henne mer en någon annan , det känns verkligen när linnea är borta usch det är 17 dagar.
Hoppas hon irnger mig ibland.  Skridskor idag det var lite tråkigt i början men sen blev det okej spelade lite hockey
med ebba linnea cornelia och killarna och jag var bäst hehe men jag rammla bara tre gånger under 10:00- 14:00 så det var bra det var faktiskt väldigt längesen jag åkte skridskor. NU har jag lite plugg att göra texter och ord som jag ska kunna det är alltid jätte segt i början men sen när man kan lite så går det bra och nu blir det lite lättare för jag är ensam så då kan jag sitta ute i köket.
Jag har funderat på att börja med ( dagens klädesplagg) kanske som en kategori? ialf då hade jag tänkt leta reda på
något fint klädesplapp och sen lägga upp det här kanske inte varje dag men lite då och då.
Ikväll blir det fotboll halv sju så nu sätter jag igång och plugga hörs.
ILOVE YOU HONEY

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Följer dig nu. ;)

2010-02-18 @ 16:38:44
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0