det löste sig allt =D

hej sötiisar. Tjugo över två kom mamma och hämtade mig vi åkte direkt och handlade mat. När jag kom hem hjälpe jag mamma att packa upp lite sen ringde cornelia och frågade om jag skulle göra något i kväll och det skulle jag inte så min kväll blev räddad kan man säga. Nu sitter vi framför tv:n vi har hunnit få i oss choklad pudding mat och godis och några glas cola just nu väntar vi på wallander-döds änglen som mamma och pappa skulle vara klara med nu. Innan cornelia hann komma så städade jag hela mitt ru dammtorkade dammsög osv vidare blev inte riktigt klar tills hon kom men hon satt vid datorn så länge så nu är det rent och fint här kan säga att det behövdes städa
här och där det är min tv som dammar så mycket jag fattar dte inte jag tycker inte att jag har på den så mycke.


JAG ÄR GLAD VET EXAKT HUR MIN DESIGN HÄR PÅ BLOGGEN SKA SE UT. Längtar så sjukt mycket det kommer bli så roligt om allt går och blir som jag vill cornelia ska förstås hjälpa mig. Nu ska vi se film, kissiepissie

Kommentarer
Postat av: ida möller

riktigt söta tjejer ! <3

2010-02-09 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0