det är sjukt

jag dör snart jag vill inte ha mer snö och det komemr bara mer jag blir så sur.
Skolan var bra inte jobbig tisdagar är aldrig jobbiga. Jag och linnea ebba och allo hade lite kul på so lektionen
ett tag allo hitta vatten ballonger i något skåp som vi försökte fylla gahhh.
När jag kom hem åt jag två rostade bröd det var ju god mat i skolan idag som tur va.
Sen åkte jag i väg till träningen kvart i fyra och det var kul idag särskilt när vi kom ahha
alla som var där förutom tränaren och 2 andra så gömde resten sig i ett skåp så var vi där sen gick
cornelia ut och när dom kom så sa hon att vi inte hade kommit än och då var redan klockan tjugo över och vi börja
fyra så tränaren och dom andra var sena men ialf sen börja dom prata och tomas tränaren sa att dom skulle ställa in träningen och så för det var ju bara 3 där och sen hopa vi fram dom blev lite förvånade där kan jag säga.

Nu är jag väldigt hungrig mamma håller på med kyckling samma som vi åt i skolan men det
får väl duga på nått sätt nu kan jag inte skriva mer måste plugga hejsvejs

Kommentarer
Postat av: elina ;)

var inte jag med också eller? ;o

haha skojja

2010-02-03 @ 07:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0