dåligt med bloggandet idag

Dagensklädesplagg sjukt söt ska nog beställas.149kr på ginstricot(igen).  Nu skriver jag iaf. Jag har pluggat idag nästan hela dan, vid 3 kom cornelia till mig vi var ute lite. För en stund sen gick cornelia för hon skulle packa och äta men hon kommer tillbaka om en stund sen sover hon här ikväll det blir bra. Vi ska  fotografera och se på tv blandannat och sen blir nog designen här på bloggen klar ikväll säger bara kanoon längtat efter något nytt och den här gången var det typ första gången jag inte visste hur jag skulle ha det hur designen skulle se ut, hoppas det blir bra. Nu ska jag strax äta och bädda min säng det har jag inte hunnit med idag eftersom jag har pluggat. pussokkram.

Kommentarer
Postat av: Lola May

Tack! :) Har lagt till dig nu..

2010-02-22 @ 19:49:49
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0