24 februari

Har precist läste lite bloggar. Har blivit lite olugg idag också det flöt på verkligen! . Imorgon blir det elina hon kommer till mig efter lunch nån gån får se vad vi kan hitta på då nått roligt blir det alltid. Ikväll ska jag  gå ut och träffa cornelia den tjejen gör mina dagar. Jag saknar linnea sjukt mycket vill gå fram till telefonen och ringa henne och fråga om vi inte vi kan träffas och sen kommer man på att det går ju inte. Nu ska jag plocka iordning lite efter mig. Pappa är ute och springer och jag vet inte vad han hade tänkt att vi skulle äta så jag gör nog bara mackor till mig nu så går jag upp till cornelia sedan. Här kommer en bild som är några dar eftersom jag inte hittade min kamera har letat överallt ! ;o

Kommentarer
Postat av: idamöller

söt lisa<3

hoppas du hittar kameran snart, för den måste ju finnas någonstans! :)

2010-02-25 @ 00:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0