god jul mina söta

Kan börja med att jag varit lite off på senaste har inte varit någon ordenlig bloggning alls och STORA uppehåll .. har typ inte orkat lat som jag är. Tycker det är kul med bloggen och bilder och allt så jag ska börja nu igen på riktigt efter julen. Har haft en bra jul iaf firade med farmor farfar mormor morfar och kusiner på pappas sida. Fick iaf allt jag önskade mig : BH + tre par trosor , ansiktstvätt + salva från lancÔme AS BRA!, pyjamas set lånärmad töja plus shorts , stickade strumpor, stickad tröja från modekungen , puder , mascara,ONE TREE HILL(L)(L), 1200 kr , svarta jeans , det var nog de , lägger ut bilder på de imorgon. PUSS NU SKA JAG NANA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0