schaaaa

Nu sitter man här hemma med Fanny kom nyss hem från
i från skolan ganska rolig dag faktiskt på tekniken gjorde
jag inget typ för jag var klar. Men jag och elina ebba &
linnea satt och fulade oss lite fram för datorn. Sedan kom
viktor och satte i någon grej i min datorn som jag då inte
märkte haha musen bara dampade sönder och klickade på
allt på hela min dator och flög runt här och där blev skit rädd
och alla bara skrek det spökar ju hehe sen bah börja viktor skratta
som fan och alla bah viktor. Men annars i kvälll händer det inget
och jag och Fanny vet inte direkt vad vi ska göra tänkte fika ngt som
mamma har bakat blir säkert gott.
Men i morgon blir det super det blir nog twilight new moon med tjejorna
den verkar ju jätte bra men ebba och ida sa att den första va bättre men
det tror inte jag aja vi får lah se pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0