KALLT :s

Hej sötnosar
fotbolls träningen i dag var jätte jobbig massa
styrke träning. Jag berättade ju för er att jag var
sugen på att gå på julmarknaden och så blev det.
Fotbollen höll på till tre sedan så stack jag hem
och duschade och sminkade mig och så vidare.
Sen så cyklade jag och mötte dannie och vi stressade
som fan ner till stan för där väntade en otålig jamie
på oss. Sen började vi att snacka och bara gick runt lite
och kolla otroligt mysigt var det med julskyltningen
sen gick vi in i gallerian så var typ tomten satt i någon affär
så stod alla söta små barn med sina önskelistor och väntade
på att tomten skulle ta i mot dom , det var verkligen överfullt.
Sen så gick vi ner till hemtex för jag skulle fixa en julklapp
till mamma och pappa hittade en jätte söt tomte som var en lykta.
Sen när jag kom ut i från hemtex började jag frysa as mycket
så jag funderade på att åka hem men vi gick runt lite till och pratade
alla affärer höll på att stänga så det blev ändå inte så roligt. Sen ringde
Jamie sin mamma för att höra när hon skulle hem då sa hennes mamma
att dom skulle ha folk så jamie skulle typ hem om tjugo minuter. Då sa
jag till dannie att det inte var någon ide att gå runt där för alla affärer var
stängda och så så vi började gå upp till våra cyklar. Sen cyklade vi hem
dannie skulle ta en väg hem till henne som hon tyckte gick snabbare så jag
fick cykla hem ensam kallt somfan men det löste sig. Nu sitter jag framför datorn
och ska snart äta kvällsmat.
PUSSAR / lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0