homee

hemma för kvällen ...
dagen var ganska okej faktiskt men den
kunde ha varit bättre vi var barn vakt åt några söta
små barn dom hette typ Klara och Jacob man fick ha dom
inom syne hela tiden kan jag säga.
I kväll ska man inte göra ett piss lite tråkigt
men vill faktiskt var hemma ngn gång (a
ska äta god mat och massor av godis sedan
se på ngt på tv och vara en liten datanörd
hela kvällen bara det finns någon kul att snacka med på skype.
Annars vet jag inte så mycket som finns att kolla på på tv.
I morgon blire fotboll kul som fan fast på tisdagar är den bättre.
Sen efter fotboll får jag se om jag kan roa mig med något kul
nu ska jag snart hoppa in i duschen innan jag ska äta.
Och jag vill åka till gekås måste dit och fixa massa saker
ska försöka åka dit snart det var ett tag sedan.
AHhh jag vill ha min kamera som jag ska få när jag fyller
år vill ha den nu längtar som in i. Har ju förstört både min förra
kamera och min pappas hah damsugade typ ner den ena
och den andra tappade jag i sanden på skrea hih ska vara väldigt glad att
jag ens får en ny kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0