hoho

denna dagen blev bra. Först blev det ju Fanny
men sedan fick jag ett oväntat samtal från linnea
hon ville ha ett litet sällskap i kväll. Hon fyllde ju år igår
så hon skulle ha lite gäster i kväll och tyckte inte det skulle
bli så himla roligt. Så jag gick till Linnea då annars är det väl
bara linneas söta släkt som kommer och hennes små kusiner
som vi kommer få passa hih men dom är så söta så.
Vi ska äta någon potatis gratäng med fläskfilé as gott sen till
efterrätt blir det nutella tårta det bli nog också bra. Just nu
sitter jag & linnea och ser på ett avsnitt från igår av mammas
pojkar missade det igår hade fullt upp med min dator
den hade ju varit i göteborg för duktiga jag hade tappat den i golvet
så jag installerade massa prograam och fixadade med bilder och massa.
men jag tänker lova er att jag ska blogga mycket för det var därför
jag skaffade blogg för att blogga sså mycket som jag bara kan men
jag har ju många prov på samma vecka innan vi slutar och det
ser vi ju inte fram i mot men så är det. Men kommande vecka ska vi ha elevens val
valde digitalbild som resten av tjejerna i våran klass blev nöjd faktiskt ska bli
kul att redigera lite. Pussssss /lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0